سپاه گزینه نظامی آمریکا را به زیر میز فرستاد

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامات خود گزینه نظامی آمریکا را به زیر میز فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگر می‌توانستند حتی پیچ و مهره ای از انرژی هسته ایران را باقی نمی‌گذاشتند اما آنها هرگز چنین کاری را نمی‌توانند انجام دهند.

امام جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: رونمایی از شهر موشکی و تجهیزات دفاعی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گزینه نظامی را از روی میز آمریکایی‌ها برداشت.

وی همچنین با اشاره به موضوع برجام تاکید کرد: مراقب باشیم مسائل و مشکلات پیشین گریبان ما را نگیرد.

انسان ها را بسازیم تا کشور ساخته شود

سرهنگ هوشنگ نوابی فرمانده جدید ناحیه سمیرم خاطر نشان کرد: همه ما در خیمه نورانی ولایت هستیم و باید با شکرگزاری و قدردانی این خیمه را حفظ کنیم.

سرهنگ نوابی خاطر نشان کرد: باید انسان ها را بسازیم تا کشور ساخته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که به محرومیت زدایی و کسب رضایت مردم منجر شود.

​​بسیج خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت ارایه کرده است

سرهنگ جواد فصیحی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در این آیین گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در رابطه با اعتلای بسیج و خدمت رسانی ما با ورود به حوزه سلامت و اخذ مجور تاسیس درمانگاه تخصصی شهید پیرمرادیان اقدامات بسیاری را برای رفع مشکلات بهداشتی شهرستان انجام داده ایم.

فصیحی خاطرنشان کرد: دندانپزشکی، مامایی، روانشناسی و متخصصان مختلف در این مرکز حضور داشته و آماده خدمات دهی به بیماران هستند.

وی با اشاره به دستگاه های موجود در این مرکز و همچنین دستگاه هایی که در حال تهیه و تجهیز است، گفت: اتاق عمل سرپایی، رادیولوژی تمام دیجیتال، شنوایی سنجی، تراکم سنجی استخوان، ۱۰ تخت تمام اتوماتیک بستری و دستگاه سی تی اسکن برای این مرکز دیده شده است.

به گزارش ایمنا؛ در آیین تودیع فرمانده بسیج سمیرم سرهنگ هوشنگ نوابی به عنوان فرمانده بسیج سمیرم معرفی و از زحمات سرهنگ جواد فصیحی تقدیر شد.

کد خبر 361861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.