رونمایی از ایستگاه‌های جدید دوچرخه در شهر اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: هفته آینده ایستگاه‌های دوچرخه شهر اصفهان با طراحی جدید رونمایی خواهد شد.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برنامه‌های متنوع هفته حمل و نقل از ۲۶ آذرماه تا ۲۹ دی ماه طی ۳۳ روز در قالب «قصه آدم و هوا» برگزار می‌شود؛ در این رویداد شهرداری اصفهان حدود ۱۰۰ برنامه در قالب زیرساخت‌ها، برنامه‌ها، جشنواره‌ها، برنامه‌های هنری، آموزشی و فرهنگی در چهار حوزه حمل و نقل عمومی، پاک، هوشمند و فرهنگ ترافیک اجرا خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: در رویداد قصه آدم و هوا برای تمام اقشار از جمله کودکان، دانش آموزان، بزرگسالان، اساتید دانشگاه، طنزپردازان، هنرمندان و شعرا برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در جشنواره تراطنز و ترافیکاتور در خصوص شهر دوچرخه‌ها، "نه به خودروهای تک سرنشین" و "بفرمایید مترو"، فراخوان انجام شده است، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پنجم دی ماه ۹۷ به سامانه ترافیکال شهرداری اصفهان ارسال کنند.

صلواتی با بیان اینکه هفته آینده ایستگاه‌های دوچرخه با طراحی جدید رونمایی خواهد شد، افزود: در رویداد ۳۳ روزه قصه آدم و هوا ، هر روز برنامه‌های متنوعی در اصفهان اجرا می‌شود که امیدواریم به ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان کمک کند.

وی با اشاره به طرح «چشم شهر روشن» گفت: در این طرح بزرگ فروش اقساطی انواع پاکرو شامل موتوربرقی، دوچرخه برقی، اسکوتر شارژی و ... با تسهیلات ویژه ارائه می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اجرای طرح گفتمان ترافیک خاطرنشان کرد: بازدید میدانی و نشست تخصصی و گفتمانی با موضوع پروژه‌های شاخص حمل و نقل اصفهان از جمله  BRT، خیابان چهارباغ، مرکز کنترل، مرکز پایش آلودگی هوا و معاینه فنی با حضور دانشجویان رشته ترافیک اعضای نظام مهندسی و کارشناسان ترافیک مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 361858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.