بیکاری و گرانی ارتباطی به تحریم ها ندارد

سمیرم- جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: مشکلات بیکاری و گرانی های موجود در جامعه ارتباطی به تحریم ها نداشته و مربوط به کم‌کاری برخی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، سردار مجتبی فدا در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با اشاره به اقدامات دشمن برای سرنگونی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب از تابستانی داغ در ایران حرف می زدند که امروز شاهد سلامت انقلاب اسلامی ایران و زمستانی داغ در اروپا هستیم.

سردار فدا با اشاره به وجود مشکلات بیکاری و گرانی ها افزود: این موضوعات ارتباطی با تحریم ها و خارج کشور نداشته و مربوط به کم‌کاری برخی از مسئولان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما برای این که سرنوشتمان در دستان خودمان باشد انقلاب کردیم تا وابستگی به بیگانه نداشته باشیم.

جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان متذکر شد: امروز ارتش توان تولید موشک را داشته و دست برتر منطقه به حساب می آید.

وی با بزرگداشت مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اضافه کرد: امسال به عنوان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده رشد و کامل شدن این انقلاب بوده هرچند دشمنان در این ۴۰ سال بیکار ننشسته و هر کاری برای ساقط کردن این نظام انجام دادند.

سردار فدا همچنین با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با کشور های حاشیه خلیج فارس خاطر نشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و همان گونه که خود غربی ها می دانند حذف و نابودی داعش نشان از اقتدار و دستاورد های انقلاب است.

وی گفت: همان گونه که امام (ره) فرمودند ۵۰ سال طول خواهد کشید تا بی عدالتی و کاستی های رژیم شاه در کشور ما از بین برود، که این امر تنها با حمایت و همت مردم انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا در این آیین سرهنگ هوشنگ نوابی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان به عنوان فرمانده ناحیه بسیج سمیرم معرفی و از زحمات سرهنگ جواد فصیحی تقدیر شد.

کد خبر 361853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.