تشکیل کارگروه ویژه آب در شورای شهر/ زاینده‌رود حق مسلم مردم اصفهان است

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه آب در این شورا خبر داد.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه دیروز کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورا با فعالان حوزه آب و زاینده رود، اظهار کرد: کارگروه ویژه آب برای حمایت از تلاشگران عرصه‌ی زاینده رود و رفع مشکلات و چالش‌های مرتبط با حوزه آب اصفهان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه اعضای این کارگروه متخصصان حوزه آب ، اساتید دانشگاه، فعالان مدنی و سمن‌های فعال در حوزه آب هستند، افزود: یکی از مهمترین هدف‌های این کارگروه ویژه ایجاد سازو کارها و تسهیلات لازم برای ورود فعالان و متخصصان حوزه آب اصفهان است.

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر ادامه داد: تعامل با دستگاه‌ها و مدیران کشور برای ایجاد حساسیت‌ها و همچنین احقاق حقوق مردم و شهروندان اصفهان درخصوص آب زاینده رود یکی دیگر از اهداف تشکیل این کارگروه به شمار می‌رود.

محمدی با تاکید بر اینکه آب زاینده رود حق و سهم مسلم مردم اصفهان است، اظهار کرد: حیات و طبیعت شهر اصفهان، سلامت جسم و روان مردم و ارتزاق مردم به آب زاینده رود وابسته است و این رودخانه تأمین کننده زیست بوم و محیط زیست سالم برای مردم اصفهان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا و با توجه به شرایط موجود برای حمایت از تلاش‌ها و فریاد نمایندگان مردم در مجلس ما این اقدام ویژه را انجام دادیم و کارگروه ویژه آب زیر نظر کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر تشکیل شد.

محمدی گفت: مدیریت و راهبری این کارگروه را اعضا تعیین خواهند کرد، اعضای این کارگروه افراد متخصص ، تاثیرگذار و ارزشمندی در عرصه آب کشور هستند با این حال اهداف کارگروه را کمیسیون اجتماعی مشخص کرد.

کد خبر 361848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.