مسابقات آسیایی محل کسب تجربه نیست

دوچرخه سوار اصفهانی تیم ملی بانوان گفت: باید قبل از شرکت در مسابقات دوچرخه‌ سواری پیست قهرمانی آسیا در سال 2019 تجربه‌ خود را بالا ببریم نه اینکه تازه بخواهیم آنجا کسب تجربه کنیم ولی امیدوارم امسال بتوانم رتبه بهتری را نسبت به سال قبل به دست بیاورم.

ساجده سیاحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حضورش در رقابت‌های قهرمانی آسیا و وضعیت آمادگی خود اظهار کرد: یک سال و نیم است که در تیم ملی رده جوانان فعالیت دارم، دومین حضورم را در مسابقات دوچرخه‌ سواری پیست قهرمانی آسیا تجربه می کنم که در اندونزی برگزار می شود، ضمن اینکه در سال 2018 نیز در این مسابقات که به میزبانی مالزی برگزار شد شرکت کردم.

وی افزود: تجربه دیگرم در رده ملی، حضور در رقابت‌های دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا به میزبانی میانمار بوده که سال پیش برگزار شد و رتبه ششم را کسب کردم. البته در مسابقات سال گذشته قهرمانی آسیا در رده جوانان با حریفان به رقابت پرداختم، امسال هم در همین رده سنی مسابقه می‌دهم و از سال بعد در رده بزرگسالان فعالیتم را ادامه خواهم داد.

دوچرخه سوار اصفهانی تیم ملی بانوان تصریح کرد: در آبان ماه یک مرحله اردو را در تهران گذراندیم و در حال حاضر در اردوی تیم ملی در اهواز به سر می‌بریم تا خودمان را برای مسابقات دوچرخه‌ سواری پیست قهرمانی آسیا در سال  2019 آماده کنیم.

وی اضافه کرد: قبل از برگزاری اردوها در بخش پیست خیلی تجربه نداشتم، با شروع تمرینات متوجه شدم تجربه و عملکرد بهتری دارم و تمرینات مثبتی را پشت سر گذاشتم.

سیاحیان به میزان شناخت خود از حریفان اصلی اشاره و تأکید کرد: حریفان اصلی‌ام از کره، ژاپن، هنگ‌کنگ و قزاقستان هستند، اگر این دوچرخه‌سواران همان شرکت‌کنندگان سال قبل باشند تا حدودی روی آن‌ها شناخت دارم ولی اگر نفرات جدیدتری حضور پیدا کنند برای من ناشناخته هستند و آنالیزی از آن ها ندارم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب یک نتیجه خوب لزوم برگزاری مسابقات تدارکاتی در خارج از کشور احساس می‌شود چرا که رقابت‌های داخلی مثل مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها نمی‌توانند به اندازه مسابقات تدارکاتی تأثیرگذار باشد. لازم است قبل از شرکت در مسابقات تجربه‌ خود را بالا ببریم نه اینکه تازه بخواهیم آنجا کسب تجربه کنیم ولی امیدوارم امسال بتوانم رتبه بهتری را نسبت به سال قبل به دست بیاورم.

کد خبر 361815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.