کشف ۳.۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس استان اصفهان در راستای اجرای طرح عملیات «مرصاد۲۱ » نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین حسین‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: طی ۱۵ روز گذشته فرماندهی انتظامی استان اصفهان در قالب اجرای طرح عملیات مرصاد ۲۱ اقدام به مقابله با کالای قاچاق به صورت ویژه کرد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح مرصاد ۲۱ تعداد ۵۸ دستگاه خودرو که کالای قاچاق را جابه جا می‌کرد، توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با اجرای طرح مرصاد ۲۱ تعداد ۹۲ نفر که در زمینه کالای قاچاق فعالیت داشتند، دستگیر و تسلیم قانون شدند، تصریح کرد: با اجرای این طرح نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سراسر استان کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه  مقابله مستمر پلیس با پدیده شوم اقتصادی و فرهنگی قاچاق کالا ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: توصیه می کنم در سال حمایت از کالای ایرانی، مردم نسبت به کالاهای ایرانی توجه خاص و ویژه داشته باشند.

سرهنگ حسین زاده در ادامه با گرامیداشت روز ۲۶ آذرماه که به عنوان «روز ملی حمل ونقل» نام گذاری شده است، فرارسیدن این روز را به تمام تلاشگران این عرصه، کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اتحایه صنف رانندگان و راهبران حمل بار و مسافر تبریک گفت.

وی با بیان اینکه اصفهان سرآمد حمل ونقل در کشور است، تصریح کرد: سالانه نزدیک به ۱۰ هزار بارنامه در استان اصفهان صادر می‌شود و این استان از نظر تناژ حمل بار، بالاترین سهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۰ هزار دستگاه خودروهای سنگین در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند، از این رو می‌توان گفت که نقش اصفهان در صنعت حمل و نقل ویژه است.

وی با بیان اینکه اصفهان پایتخت حمل و نقل کشور به شمار می‌رود، افزود: علاوه بر رانندگان و دست‌اندرکاران این موضوع، بخش زیادی از صنعتگران اصفهان نیز در خیابان امیرکبیر و دیگر نقاط استان مشغول ارایه خدمت به ناوبران صنعت حمل ونقل هستند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت حمل ونقل در استان اصفهان باشیم.

کد خبر 361738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.