کم‌کاری مسئولان خیانت به انقلاب است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: کم‌کاری مسئولان در هر جایگاهی خیانت به مردم، کشور، شهدا و ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد امروز (دوشنبه) در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان، اظهار کرد: در زمانی که کشور و همه ارزش‌های دینی و ملی در معرض خطر تهاجم بیگانگان بود، اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در جبهه‌های جنگ، اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان، بزرگترین آزمون ملت ایران را با سربلندی پشت سرگذاشتند، تصریح کرد: مادران و پدران شهدا، سالیان طولانی با غم از دست دادن فرزندان خود صبر کردند، اما اجازه ندادند سنگر دفاع از ارزش‌های انقلابی خالی بماند.

فرماندار شهرضا با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس، امنیت همه‌جانبه و استقلال کشور بود، بنابراین ملت ایران تا ابد مدیون خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند.

رفیعی‌نژاد یادآور شد: فراموش کردن یاد و نام شهدا و جانبازان باعث انحراف مسئولان است، بنابراین کارگزاران نظام در هر رده وظیفه دارند با کار درست و خستگی‌ناپذیر، فرهنگ جهاد و خدمت‌رسانی را زنده نگه دارند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت قانون و خدمت‌رسانی شایسته به مردم، اظهار کرد: کم‌کاری مسئولان در هر جایگاهی خیانت به مردم، کشور، شهدا و ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: مسئولان موظف به خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم هستند، زیرا هرکس جایگاهی را اشغال کرده در مقابل خون شهدا و مردم انقلابی ایران مدیون است.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده معرفی کنیم، تصریح کرد: غیبت مسئولان در جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یا هر محفلی که به یاد شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، غیرقابل توجیه است.

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که جهان دچار بحران معنویت شده و سینمای هالیوود قهرمانان بی‌هویت غربی را معرفی می‌کند، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی قهرمانان بزرگی مانند شهدای دوران دفاع مقدس را به مخاطبان عرضه می‌کند.

کد خبر 361677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.