بودجه ورزشی نباید در بخش‌های خاص متمرکز شود

تیران-نماینده مردم نجف آباد و تیران‌ و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه‌های ورزشی در بخش‌های خاص و برای برخی از ورزش‌ها نباید متمرکز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، ابوالفضل ابوترابی در جلسه شورای ورزش این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی در شهرستان‌ها و مناطق محروم اظهار کرد: این ظرفیت‌های موجود نیازمند حمایت مسئولان و توزیع عادلانه بودجه برای رفع مشکلات پیش روی این دسته از ورزشکاران است.

وی افزود: بودجه‌های ورزشی در بخش‌های خاص و برای برخی از ورزش‌ها نباید متمرکز شود بلکه باید مسئولان وزارت ورزش و جوانان این اعتبارات را در بخش و رشته‌های مختلف توزیع کنند تا همه مردم از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران‌و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمرکز در برخی از رشته‌های ورزشی مانع توسعه ورزش همگانی شده است، تصریح‌ کرد: برای پیشرفت در ورزش و ارتقاء سلامت روحی و جسمی جامعه باید توزیع اعتبارات در ورزش عادلانه و در تمامی مناطق کشور باشد.

وی با بیان اینکه باید مطالعه بر روی مناطق روستایی جهت توزیع اعتبارات و اجرای پروژه‌های ورزشی شود، گفت: امکانات ورزشی در روستاهای کنار یکدیگر قابلیت بهره برداری برای همه افراد را فراهم می‌کند و امکانات ورزشی توسعه می‌یابد.

ابوترابی اجرای پروژه‌های مورد نیاز ورزشی در هر منطقه را لازم دانست و خاطرنشان‌کرد: با توجه به استعدادهای ورزشی در هر منطقه باید وزارت ورزش و جوانان اعتبارات خود را مدیریت و توزیع کند تا اینکه استعدادهای ورزشی پیشرفت کنند.

کد خبر 361669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.