مخالفت کمیسیون امنیت ملی با ارجاع شکایت از ظریف به قوه قضاییه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با ارجاع شکایت از «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه به قوه قضاییه مخالفت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، «علی نجفی خوشرودی» به جلسه عصر امروز - یکشنبه - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اشاره و اظهار کرد: اعضای این کمیسیون با درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی و ارجاع موضوع اظهارات ظریف درمورد پولشویی در کشور به قوه قضاییه را وارد ندانستند و با این درخواست مخالفت کردند.

سه نماینده کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند

وی همچنین گفت: در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان، اردشیر نوریان نماینده شهرکرد و شهروز برزگر نماینده سلماس را به عنوان سه عضو این کمیسیون در کمیسیون تلفیق رسیدگی کنننده به لایحه بودجه ۹۸ مجلس انتخاب کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین طرح اصلاح بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه در خصوص صدور گذرنامه برای زنان متاهل و خروج آنها از کشور به تصویب کمیسیون رسید.

نجفی خوشرودی افزود: اعضای این کمیسیون همچنین پیشنهاد اصلاحی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رابطه با مواد ۴ و ۵ لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی را تصویب کردند.

کد خبر 361616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.