تا استیفای حقوق استان اصفهان بر استعفای خود هستیم

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که حقوق استان اصفهان استیفا نشود از استعفای خود برنمی گردیم.

اصغر سلیمی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام نمایندگان استان اصفهان در دفاع از حقوق مردم استان اصفهان از حضور در مجلس شورای خودداری کردند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت رسیدگی نکردن به موضوع بودجه آب این استان و عدم رسیدگی به حقوق مردم استان اصفهان سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در همین مسیر خواهیم بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نمایندگان استان در دفتر نماینده ولی فقیه اصفهان گفت: دولتمردان باید حق ضایع شده استان اصفهان به خصوص در بحث احیای زاینده رود را برگردانند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواری نماینده ولی فقیه استان اصفهان نیز در این مسیر نمایندگان را یاری کرده تا بتوانیم هرچه سریع‌تر حق از دست رفته مردم استان اصفهان را بازگردانیم.

سلیمی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر افزود: شهرستان‌هایی همچون سمیرم که در سرشاخه‌های کارون قرار دارند و با مشکلات عدیده آب روبه رو هستند، متاسفانه اجازه برداشت از آن را نداشته و در حالی که دیگر استان‌ها از این آب استفاده و برداشت می‌کنند.

وی از دولتمردان درخواست کرد: همه به هوش بیایند و حقوق مردم را رعایت کنند.

کد خبر 361600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 0
    اله اعلم