۵۴ درصد بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان محقق شده است

مسئول امور مالی و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۵۴ درصد بودجه شهرداری اصفهان طی هشت ماهه امسال محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور ظهر امروز (یکشنبه) در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص آخرین وضعیت تحقق بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته طی هشت ماه امسال یک هزار و ۶۱۸ میلیارد تومان و معادل ۵۴ درصد از بودجه امسال شهرداری اصفهان محقق شده است.

وی با بیان اینکه وصولی بودجه سال جاری شهرداری اصفهان در بازه زمانی هشت ماهه ۸۱ درصد بوده است، افزود: سهم مناطق از درآمد شهرداری اصفهان ۸۵۹ میلیارد تومان و سهم شهرداری مرکزی نیز ۷۵۹ میلیارد تومان بوده است.

مسئول امور مالی و خزانه دار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ۲۱۴ میلیارد تومان از بودجه امسال شهرداری اصفهان از محل اسناد وصول شده شهرداری، ۹۰۴ میلیارد تومان از محل دریافت عوارض از شهروندان و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت بوده است.

وی با بیان اینکه درآمد هشت ماهه سال ۹۷ شهرداری در مجموع عوارض عمومی، عوارض اختصاصی، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری، درآمد موسسات انتفاعی، کمک های اهدایی دولت و سایر منابع بوده است.

زندآور با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۲۱ میلیارد تومان از ۱۹۷ میلیارد تومان هزینه‌های پرسنلی شهرداری اصفهان پرداخت شده است، ادامه داد: همچنین از ۲۹۱ میلیارد تومان بودجه اداری شهرداری اصفهان ۱۳۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی هزینه‌های سرمایه‌ای در نظر گرفته شده برای شهرداری اصفهان را نیز ۲۵۷ میلیارد تومان  اعلام کرد و گفت: تا کنون ۱۳۸ میلیارد تومان از این هزینه پرداخت شده است.

مسئول امور مالی و خزانه دار شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین هزینه‌های انتقالی شهرداری اصفهان را ۴۳۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تا کنون ۱۱۸ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه شده است.

وی در خصوص رتبه بندی درآمد و بودجه شهرداری و رتبه‌بندی بر اساس درصد وصول در مناطق نواحی مختلف شهرداری اصفهان گفت: منطقه شش با ۱۱۵ درصد تحقق بودجه در رتبه نخست و منطقه هفت با ۲۲ درصد تحقق بودجه در رتبه آخر بوده است.

زندآور با بیان اینکه اعتبارات جاری شهرداری اصفهان طی امسال ۹۴۶ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: تا کنون ۳۷۲ میلیارد تومان از این بودجه هزینه شده است.

وی ادامه داد: امسال اعتبارات عمرانی شهرداری اصفهان دو هزار و پنج میلیارد تومان تعیین شده است که تا کنون ۱۸۸ میلیارد تومان از این بودجه مصوب شده است.

کد خبر 361579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.