جشنواره " ترافیکاتور" در اصفهان برگزار می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری جشنواره "کارتون حمل و نقل و ترافیک" خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی پویش ترافیک اصفهان علیرضا صلواتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مباحث مرتبط با حمل و نقل و ترافیک و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه، باید از راهکارهای متنوع استفاده کرد.

وی افزود: در این میان، استفاده از زبان هنر در بیان مسائل فرهنگی مورد توجه است زیرا تاثیرگذاری بلند مدت جشنواره های فرهنگی که بر پایه هنر برگزار می‌شود اثبات شده است، بنابراین با توجه به نیاز جامعه به تغییر مثبت رفتارهای ترافیکی، باید از شیوه‌های فرهنگی بر پایه زبان هنر استفاده کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: بر همین اساس ما نیز در مباحث ترافیکی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم و به عنوان نخستین جشنواره، رقابت هنرمندان عرصه کارتون در حوزه حمل و نقل و ترافیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک بیان کرد: این جشنواره با عنوان " ترافیکاتور" در سه موضوع تخصصی شامل «اصفهان شهر دوچرخه ها»، «کلاه ایمنی سرزندگی» و «نه به خودروی تک سرنشین» برگزار می‌شود.

صلواتی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره گفت: این جشنواره با همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان و به دبیری پیام پورفلاح برگزار می‌شود، براساس زمانبندی برنامه‌ریزی شده، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۹ دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، همچنین با برگزاری مراسم اختتامیه به برگزیدگان جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

کد خبر 361566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.