شهرداری کاشان ۱۰۰ میلیارد تومان از مردم طلب دارد

کاشان-شهردار کاشان گفت: اکنون شهرداری کاشان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از مردم طلب دارد، در حالی که معوقات کارکنان حدود ۲۴ میلیارد تومان است که اگر این طلب شهرداری پرداخت شود کار شهرداری در پرداخت معوقات تسهیل خواهد شد.

سعید ابریشمی‌راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه انسان، خودرو، سیستم حمل و نقل عمومی و شبکه حمل و نقل عمومی چهار عامل اصلی ترافیک است، اظهار کرد: دو عامل سیستم حمل و نقل عمومی و شبکه حمل و نقل عمومی را شهرداری می‌تواند با برنامه ریزی این عوامل را مدیریت کند.

وی با اشاره به پروژه زیرگذر کاشان افزود: پیش بینی اولیه برای اجرای پروژه کریدور زیرگذر میدان ولیعصر(عج) در دو فاز و به مدت دو سال است که در فاز نخست این پروژه جابه جایی پل‌های عابر پیاده، تاسیسات زیرساختی شهری مثل آب، گاز، برق و همچنین بیش از ۹۰ درصد درختان در دستور کار قرار گرفته که با برنامه‌ریزی دقیق درختان جمع‌آوری و انتقال داده می‌شوند.

شهردار کاشان، با اشاره به اینکه همزمان با اجرای فاز نخست این پروژه نقشه جامع نیز برای هدایت ترافیک در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: طول این زیرگذر یک‌هزار و ۸۰۰ متر خواهد بود که در حال رایزنی با پیمانکاران مختلف هستیم.

وی عنوان کرد: در فاز نخست، آزادسازی چندانی نداریم و عمده آزادسازی‌ها در فاز دوم این پروژه بزرگ خواهد بود.

ابریشمی‌راد تاکید کرد: همزمان با اجرای طرح زیرگذر، اصلاح میدان حادثه خیر شهید منتظری نیز انجام می‌شود و بر اساس اسناد بالادستی تقاطع بلوار شهید معمار با قطب راوندی تقاطع غیر هم‌سطح سه سطحی نیز در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مردم اگر از شهرداری، شهری آباد می‌خواهند باید همراهی و مساعدت‌هایی نیز داشته باشند.

شهردار کاشان، با اشاره به معوقات شهرداری افزود: معوقات کارکنان شهرداری یک حق است و باید پرداخت شود و سعی می‌کنیم بخشی از این معوقات را اواخر سال جاری و با بهبود شرایط مالی شهرداری پرداخت کنیم.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از درآمد شهرداری وابسته به عوارض شهری و شرایط اقتصادی کشور است، تأکید کرد: اکنون شهرداری کاشان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از مردم طلب دارد، در حالی که معوقات کارکنان حدود ۲۴ میلیارد تومان است که اگر این طلب شهرداری پرداخت شود کار شهرداری در پرداخت معوقات تسهیل خواهد شد.

کد خبر 361560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.