توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در سمیرم

سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: در بازرسی از سه دستگاه اتوبوس مسافربری محموله‌هایی شامل کالاهای خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

 سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به کشف محموله یک میلیاردی کالای قاچاق در ایست بازرسی شهید رییسان این شهرستان تصریح کرد: ماموران این ایست و بازرسی در حین کنترل خودروهای عبوری این محور به سه دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم انجام شد که در نتیجه این عملیات ۶۷۰ ثوب پوشاک زنانه و مردانه، ۳۴ عدد فلاسک چای خارجی، ۴۵۰ عدد چسب ژله‌ای، شش حلقه لاستیک، ۱۰۰ عدد باطری موتورسیکلت، ۱۲۰ بسته آدامس، ۱۰۰ بسته ژیلت، یک هزار و ۱۵۲ عدد ظروف آشپزخانه، یک هزار و ۸۰۰ عدد باطری قلمی و هفت عدد ویلچر خارجی که همگی بدون مجوز گمرکی حمل می شدند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم  متذکر شد: ارزش محموله های قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال است که در این عملیات سه نفر نیز دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش ایمنا؛ شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 361557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.