فراخوان همکاری در ویرایش دانشنامه تخت فولاد اصفهان

مجموعه تخت فولاد در نظر دارد با مشارکت پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان به تاریخ اصفهان دانشنامه چهار جلدی تخت فولاد را ویرایش و اصلاح کند.

مدیرمجموعه تاریخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دانشنامه تخت فولاد یکی از آثار منحصر به فرد در سطح ملی است که در چهار جلد، مشاهیر شاخص مدفون در تخت فولاد را در قالب استاندارد دانشنامه نویسی معرفی کرده است.

سیدعلی معرک‌نژاد با بیان اینکه از دهه ۸۰ اقدامات لازم برای تهیه دانشنامه تخت فولاد آغاز و تا سال ۹۴ به طول انجامید، افزود: با توجه به اینکه از آن زمان تا کنون بر تعداد مشاهیر شناخته شده اضافه شده است و تعداد مقالات نوشته شده نیز افزایش یافته است، به همین جهت ویرایش دانشنامه تخت فولاد را در اقدامی مشارکتی در دستورکار قرار دادیم تا با مشارکت پژوهشگران و علاقه‌مندان، چهارجلد دانشنامه تخت فولاد را ویرایش کنیم.

وی تصریح کرد: در نخستین گام، اطلاعات جلد اول دانشنامه تخت فولاد از طریق درگاه الکترونیکی این مجموعه در معرض دید پژوهشگران قرار گرفته است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد گفت: پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان می‌توانند فایل الکترونیکی کتاب را مطالعه، بررسی و نظرات خود را در قالب نوشتاری یا به صورت فایل تا پایان دی ماه ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از انجام ویرایش جلد اول دانشنامه تخت فولاد، سه جلد بعدی دانشنامه نیز برای ویرایش از طریق درگاه الکترونیکی مجموعه تخت فولاد در معرض دید پژوهشگران قرار می‌گیرد.

معرک نژاد اظهارکرد: پژوهشگران و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از فرایند فراخوان همکاری در ویرایش دانشنامه تخت فولاد اصفهان و ارسال پیشنهادات می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۶۳۶۶۱۰ تماس گرفته یا از نشانی اینترنتی www.takhtefoulad.ir اقدام کنند.  

کد خبر 361547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.