استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز در سال آینده

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: کمبود آب برای آبیاری فضاهای سبز شهری و درختان یکی از مشکلات منطقه ۱۳ در تابستان امسال بود، از این رو استفاده از پساب برای سال آینده در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

محمد شرفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در صدد هستیم با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرارداد ببندیم و از فاضلاب تصفیه شده شهر استفاده کنیم تا طراوت و سبزینگی درختان و فضاهای سبز منطقه حفظ شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه لوله‌گذاری و قطره‌ای کردن فرایند آبیاری از ابتدای امسال انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: در سال ۹۸ بخشی از نیاز آبی را با استفاده از پساب تامین و گام بلندی در راستی حفظ فضای سبز برداشته شود.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۳ در بلند مرتبه‌سازی جزء مناطق فعال شهر اصفهان است، گفت: هر چند شرایط اقتصادی انگیزه ساخت و ساز را کاهش داده است، اما خوشبختانه با ارائه بسته تشویقی، شرایط ساخت و ساز در این منطقه نسبت به سایر مناطق شهر خوب بوده است.

شرفا تاکید کرد: تلاش می‌کنیم مسیر صدور پروانه را برای انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران آسان کرد و فارغ از بسته‌های تشویقی مشکلات احتمالی آنها را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم؛ تا کنون جلسات زیادی با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار کردیم تا به لحاظ شهرسازی خواسته‌های بحق انبوه‌سازان رفع شود.

کد خبر 361527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.