کوهیان: بسکتبال اصفهان پتانسیل اتفاقات خوب را دارد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: استان اصفهان در ورزش بسکتبال حساسیت خاصی دارد، من بسکتبال را متعلق به مردم اصفهان می‌دانم چرا که همیشه از این رشته حمایت کردند و خانواده بسکتبال اصفهان هم همیشه پویا بوده است.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیروزی شاگردانش در مقابل آویژه صنعت مشهد اظهار کرد: تیم ما هفته به هفته تمرینات را ادامه می دهد تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و به حد مطلوب برسیم. بازی سختی در مشهد داشتیم، بازی تا کوارتر چهارم پایاپای بود و خوشبختانه جاهایی که باید، توپ وارد سبد شد و یک پیروزی دلچسب به دست آوردیم.

وی افزود: در بازی مهمی پیروز شدیم، بچه ها با جان و دل همه تلاش خود را می‌کنند تا برای بازی های بعدی آمادگی لازم را داشته باشند و نتایج بهتری را کسب کنند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی لازم است تا ذوب آهن بار دیگر به روزهای اوج خود برگردد؟ تاکید کرد: استان اصفهان در ورزش بسکتبال حساسیت خاصی دارد، من بسکتبال را متعلق به مردم اصفهان می‌دانم چرا که همیشه از این رشته حمایت کردند و خانواده بسکتبال اصفهان هم همیشه پویا بوده است.

کوهیان ادامه داد: اصفهان همواره بازیکنان خوبی در سطح اول کشور داشته که در همه کشور بازی می کنند ولی همتی که آذری و یزدی‌زاده کردند تا تیم بسکتبال ذوب آهن بار دیگر راه اندازی شود می‌تواند نقطه عطفی برای شروع دوباره ذوب آهن در بسکتبال باشد. حمایت از این تیم باعث می‌شود تا مردم هم برای تشویق و حمایت با ما همراه شوند، بازیکنان اصفهانی که در خارج از استان هستند برگردند و مطمئنم که شهر پتانسیل این اتفاقات خوب را دارد.

وی تاکید کرد: در کنار تمام این موارد، حمایت باشگاه و مجموعه ذوب آهن بهترین دلگرمی است و از سوی دیگر کادرفنی و بازیکان هم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا اتفاقات خوب برای بسکتبال اصفهان رخ دهد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن تصریح کرد: به دلیل اینکه تیم خیلی دیر تشکیل شد، اکثر بازیکنان جذب تیم های دیگر شده بودند و دستمان برای جذب بازیکن بسته بود به دنبال ارتقاء تیم هستیم و منطقی است که افق دورتری را نگاه نکنیم. اگر بخواهیم هدف بالاتری را ترسیم کنیم از کار کنونی عقب می‌افتیم ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

کوهیان با اشاره به تاثیر حضور جواد داوری در راس هیئت بسکتبال استان اصفهان خاطر نشان کرد: جواد داوری به دلیل اینکه در تمام سنین به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی کرده، اشراف کامل به این رشته دارد و در جلساتی که برای راه اندازی تیم ذوب آهن داشتیم نگاه مثبتی داشت. ضمن اینکه در زمینه مدیریتی و فنی هم شاهد بودیم در چند سال گذشته تیم های پایه بسکتبال استان آن طور که باید و شاید نتیجه نمی‌گرفتند و حتی جزء چهار تیم برتر هم نبودند، اما با آمدن داوری دیدیم که در سال گذشته و امسال اکثر تیم‌های پایه استان روی سکو رفتند و حتی قهرمانی‌هایی را هم کسب کردند.

تیم بسکتبال ذوب آهن روز پنجشنبه ۲۹ آذر ماه در ورزشگاه ملت میزبان پتروشیمی بندر امام صدر نشین لیگ برتر خواهد بود.

کد خبر 361480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.