خرابی اتوبوس ترافیک خیابان کاوه را افزایش داد

دقایقی پیش به دلیل خرابی یک‌دستگاه اتوبوس در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، ترافیک سنگینی ایجاد و باعث کُندی تردد خودروها شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، ‌شنبه ساعت ۱۹- در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری ترافیک سرسام‌آوری به وجود آمده است.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها در پل چمران مسیر ورودی بزرگراه چمران با کُندی در جریان است، حدفاصل میدان شهدا تا میدان ۲۵ آبان نیز ترافیک سنگینی وجود دارد.

خیابان حکیم نظامی ترافیک نیمه سنگینی دارد، اما در مسیر ورود به خیابان‌های شریعتی و محتشم کاشانی رفت و آمد خودروها به کُندی در جریان است.

در خیابان بزرگمهر مسیر حرکت به سمت میدان احمدآباد، خودروها به حالت توقف کامل درآمده‌اند که با توجه به ترافیک سنگین این مسیر، پیشنهاد می‌شود شهروندان برای رسیدن به مقصد، مسیرهای موازی خیابان بزرگمهر را انتخاب کنند.  

خیابان باغ گلدسته حدفاصل بلوار هشت بهشت تا خیابان آمادگاه در این لحظات ترافیک بسیار سنگینی مشاهده می‌شود، اما در خیابان ابوذر رفت و آمد خودروها به خوبی انجام می‌شود.

بزرگراه صفه حدفاصل مجموعه پل‌های دفاع مقدس به سمت کوه صفه تردد خودروها به کُندی صورت می‌گیرد، مشابه این وضعیت را می‌توان در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید آقابابایی مشاهده کرد.

دقایقی پیش به دلیل خرابی یک‌دستگاه اتوبوس در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، ترافیک سنگینی ایجاد و باعث کُندی تردد خودروها شد.

مسیر حرکت خودروها از سمت میدان خواجو تا پل فردوسی بسیار شلوغ است، در بین انبوه خودروها، موتورسیکلت‌سواران با نادیده گرفتن چراغ قرمز بی‌پروا یکه‌تازی می‌کنند و مشکلات زیادی برای خود و دیگران به وجود می‌آورند.

خیابان‌های علامه مجلسی، ادیب، عبدالرزاق، مسجدسید، شمس‌آبادی و طیب از دیگر مسیرهای شلوغ شهر در این دقایق است، پارک دوبل خودروها یکی از مهمترین دلایل وجود ترافیک در معابر شهر است.

کد خبر 361477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.