به جوانان غیور کشور افتخار می‌کنیم

خوانسار- رییس شورای اسلامی شهر خوانسار گفت: به جوانانی که عزتمندانه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و هر لحظه بر سربلندی و افتخار جمهوری اسلامی ایران می‌افزایند، افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، محمدتقی اورعی امروز(شنبه) در مراسم تجلیل از داوطلبان اظهار کرد: ۱۴ آذر روز جهانی "داوطلب و روز حقوق بشر" است  و بر اساس قواعد حقوق بشر، کسی حق استفاده از بمب و سلاح شیمیایی را ندارد و آمبولانسها و زنان و کودکان باید هنگام جنگ در امان باشند، اما در هشت سال دفاع مقدس علیه ملت ایران شاهد همه این جنایت‌ها و ناجوانمردی‌ها بوده‌ایم.

وی گفت: به جوانانی که عزتمندانه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و هر لحظه بر سربلندی و افتخار جمهوری اسلامی ایران می‌افزایند، افتخار می‌کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر خوانسار گفت: ایثار و فداکاری داوطلبان خوانسار را در سیل سال ۶۶ در شهرستان و حوادث دیگری که در کشور رخ داده را هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر در تمام صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... حاضر هستند، افزود: نجات جان انسان‌ها، خدمات داوطلبانه، یگانگی، استقلال، بی غرض از اصول اساسی هلال احمر است.

هلال احمر حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است

در ادامه این مراسم علمدار فروغی، رییس جمعیت هلال احمر خوانسار اظهار کرد: هر فعالیتی که از سوی داوطلبی با شور و اشتیاق انجام شود، نتایج خوبی به همراه دارد.

وی افزود: داوطلبانی که در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی فعالیت‌های با ارزشی انجام داده‌اند، هر چه داوطلب خلوص بیشتر داشته باشد ماندگاری آن بیشتر است.

فروغی گفت: این مراسم برای پاسداشت فعالیتهای داوطلبانی است که در عرصه‌های مختلف امداد و نجات و طرح‌های مختلف مانند همای رحمت، دست‌های مهربانی و التیام، نیابت، جمع آوری کمک‌های مردمی در سوانح ملی، طرح‌های آموزشی، خانواده، دادرس، پیمان، جاهد، آماده، رفاقت مهر در شهرستان بدون هیچ چشم داشتی و در راستای اصول هفت گانه هلال احمر با اهداف تسکین آلام بشری و حمایت از انسان‌ها انجام دادند.

رییس جمعیت هلال احمر خوانسار تصریح کرد: در حوزه‌های عمرانی و ساخت و ساز پروژه‌های مهم از جمله پایگاه امداد و نجات چند منظوره باغکل که کوهستانی، ساحلی و جاده‌ای است و پایگاه امداد و نجات تیدجان که بین شهری است استمرار این فعالیت‌ها نتیجه بخش است و نتایج آن حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان را فراهم می‌کند.

فروغی گفت: فعالیت‌های بسیار چشمگیری از سوی داوطلبان در شهرستان اجرا می‌شود و پروژه‌های داوطلبان شامل تامین جهزیه نیازمندان، تأمین دارو و هزینه‌های درمانی انجام می‌شود و هیچ مشکلی تامین دارو به خصوص برای نیازمندان وجود ندارد.

کد خبر 361406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.