رسانه‌ای که نمی‌تواند مخاطب جذب کند، رسانه نیست

رییس دفتر دولت اصلاحات در صفحه توئیتر خود نوشت: رسانه‌های دولتی مخاطب نداشته باشند مصداق بارز اختلاس کننده هستند.

به گزارش ایمنا، محمد علی ابطحی در صفحه توئیتر خود آورده است: ‬‏‏رسانه وقتی رسانه است که مخاطب داشته باشد. رسانه‌ای که نمی‌تواند مخاطب جذب کند، رسانه نیست.

وی در این پیام توییتری افزوده است: ‏رسانه های دولتی که از بیت المال استفاده می کنند، اگر مخاطب نداشته باشند مصداق بارز اختلاس کننده هستند.

کد خبر 361400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.