انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: درست است بردیم اما از نحوه بازی بازیکنانم خیلی راضی نبودم چون آن‌طور که من می‌خواستم و انتظار داشتم ظاهر نشدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان یافتن هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن توانست در خانه ۲ بر یک حریف خود پارس جنوبی را از پیش رو بردارد.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی تیمش و شکست پارس جنوبی اظهار کرد: نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی در نیمه دوم ما برتر بودیم، توانستیم در دقیقه ۶۰ گل دوم را بزنیم و برنده شویم، ضمن اینکه گل‌های تیم ما را پروین فرهادی و نرگس زهری به ثمر رساندند.
وی افزود: با اینکه پیروز شدیم از نحوه بازی بازیکنانم رضایت نداشتم چون آن‌طور که من می‌خواستم ظاهر نشدند ولی بین دو نیمه با صحبت‌هایی که داشتیم باعث شد یک مقدار در نیمه دوم بهتر کار کنند. در واقع بازیکنانی که من می‌شناختم آن بازی همیشگی‌شان را ارائه ندادند ولی با این حال خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اضافه کرد: البته دو بازیکن ما سرماخوردگی داشتند و دو نفر دیگر هم از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت بودند که فکر می‌کنم باعث شده بود تمرکز لازم را نداشته باشند و روی بازی‌شان هم تأثیر گذاشته بود.
محمودی خاطرنشان کرد: پارس جنوبی واقعا تیم خوبی است، طبق پیش‌بینی‌مان بازیکنان تکنیکی داشت که از قدرت‌بدنی خوبی برخوردار بودند و به نظر من از تیم‌های خوب لیگ استان  تعجب می‌کنم چطور از بازی قبلشان نتیجه‌ای نگرفتند.
محمودی تصریح کرد: ما این هفته هم خوب تمرین خواهیم کرد و روی نقاط ضعفمان کار می‌کنیم تا اشکالات برطرف شود، باید به همین صورت پیش برویم تا بازی به بازی امتیاز جمع کنیم و بتوانیم در آخر فصل جزو مدعیان باشیم.

کد خبر 361359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.