مشکلات اقتصادی را باید با تکیه بر جوانان و پتانسیل‌های داخلی حل کرد

نجف‌آباد – امام جمعه نجف‌آباد گفت: همه مسئولان اذعان دارند که مهم‌ترین مشکل کشور، مدیریتی است ولی باید بدانیم که مردم مدیران را برای حل مشکلات خود انتخاب کرده‌اند و انتظار دارند به مشکلات‌شان رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته افزود: باید از شعارزدگی خارج شویم و در عمل فکری برای حل مشکلات معیشتی مردم بکنیم. خیلی از اقشار در حال له‌شدن زیر بار فشار معضلات مختلف هستند ولی متاسفانه خیلی از مسئولان متوجه این وضعیت نیستند.

حسناتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیکاری بخش قابل توجهی از نسل جوان و شرمندگی خانواده‌ها برای تامین معاش روزانه خود بیان داشت: مایوس نیستیم و قصد سیاه‌نمایی هم نداریم ولی با وجود تمامی خدمات و کارهای مثبت صورت گرفته، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

خطیب نماز جمعه نجف‌آباد، شکست دشمن را امری قطعی دانست و ادامه داد: مردم هوشیار و بصیرند و در دفاع از کشور و نظامی که دوستش دارند، از هیج چیزی کم نمی‌گذارند ولی این دلیل نمی‌شود که مسئولان به فکر حل مشکلات نباشند.

اشاره به شکست توطئه‌های دشمنان در به آشوب کشیدن کشور طی تابستان سال جاری دیگر مطلبی بود که حسناتی با تشریح آن اضافه کرد: بحث‌های موشکی اخیر، چیزی بدتر از قضایای برجام برای کشور در نظر گرفته و همه باید در این خصوص هوشیار باشند. سر جنگ با دنیا نداریم ولی باید بدانیم که اروپا امتیاز خاصی به ما نخواهد داد.

امام جمعه نجف‌آباد بیان داشت: مشکلات اقتصادی را باید با تکیه بر جوانان و پتانسیل‌های داخلی حل کرد. چرا باید این حجم از کالاهای غیرضروری مثل چهار میلیون دلار غذای سگ و گربه یا هزاران قلم کالایی که بهتر از آن را در داخل تولید می‌کنیم، وارد کشور شود.

کد خبر 361348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.