تخفیف ۱۵ درصدی عوارض ساختمانی به شهروندان

معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان از تخفیف عوارض پروانه ساختمانی به شهروندان و انبوه سازان همدانی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجید درویشی با اشاره به سیاست‌های تشویقی و انگیزشی مدیریت شهری در راستای ساخت و سازهای مجاز و اصولی اظهار کرد: شهرداری همدان بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در جهت تشویق و حمایت از شهروندان و تولیدکنندگان ساختمانی و برابر ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوبه اردیبهشت ۹۴، اقدام به اعمال تخفیف عوارض پروانه ساختمانی کرده است.

وی ادامه داد: این تخفیف شامل مؤدیانی خواهد بود که برای دریافت پروانه‌های ساختمانی به شهرداری مراجعه کرده و عوارض خود را صرفاً به صورت نقدی و یک‌جا پرداخت کنند.

درویشی در خصوص جزئیات این طرح تشویقی، گفت: این تخفیف‌ها در دو مرحله صورت می‌گیرد که در مرحله نخست و به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) از بیستم آذرماه آغاز و تا بیستم دی‌ماه ادامه خواهد داشت که بر این اساس عموم شهروندان از تخفیف ۱۵ درصدی و انبوه‌سازان از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان، تصریح کرد: مرحله دوم این تخفیفات نیز از دوازدهم بهمن ماه و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یوم‌الله دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد و تا بیستم اسفندماه ادامه خواهد داشت که در این بازه زمانی تخفیف ۱۰ درصدی برای عموم شهروندان و تخفیف ۱۵ درصدی نیز برای انبوه‌سازان اِعمال خواهد شد.

درویشی اظهارکرد: شهروندان و انبوه‌سازان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه انجام تخفیفات پروانه ساختمانی به شهرداری‌های مناطق و یا وبگاه www.hamedan.ir مراجعه کنند.

کد خبر 361344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.