مساله موشکی و هسته ای، بهانه دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب  است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مسائل هسته‌ای و موشکی بهانه‌ دشمن برای مقابله با دین اسلام در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با بیان اینکه حفظ دین آن قدر مهم است که شهدا و جانبازان بسیاری در این راه از تمام هستی خود گذشتند ،گفت: تمام تحریم‌ها، تحریف‌ها، توطئه‌ها و دروغ‌پردازی‌های دشمن برای این است که سرمایه بزرگ دین را از ما بگیرد.

وی به سالروز شهادت شهید مفتح به‌عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: حوزه و دانشگاه ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و باید علمای حوزه در دانشگاه‌ها با سلاح روز و امکانات مربوط به آن وارد دانشگاه شوند و در این محل حضور یابد.

خطیب جمعه بادرود ارتقای ارتباط مستمر و منظم حوزه و دانشگاه را لازم دانست و افزود: این ارتباط نباید کمرنگ شود و دانشجویان و طلاب باید میان حوزه و دانشگاه رفت‌وآمد داشته باشند و به آسیب‌شناسی جامعه بپردازند.

وی در ادامه با تأکید بر تفکر راهبردی در وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن از جدایی این دو خوشحال خواهد شد اما این دو همچون بال برای پرواز نخبگان جامعه در کنار یکدیگر قرار دارند.

امام جمعه بادرود در ادامه خطبه مسائل هسته‌ای و موشکی را بهانه‌ دشمن برای مقابله با دین اسلام در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: مومن واقعی بر سر دین خود سر سوزنی مصالحه نمی‌کند و به خاطر پست و مقام از آن نمی‌گذرد.

قاسمی گفت: با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که نباید به دشمن و وعده‌های دروغین آن اعتماد کرد زیرا به ظاهر به روی ما لبخند می‌زند اما پشت سر با خنجر دنبال نابودی مسلمانان و دینمداران است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ پیش‌بینی کرده بود که امسال ایران با مشکلات بسیاری مواجه شود اما مثل همیشه این پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمد اظهار کرد: به لطف خدای بزرگ و تدبیر مقام معظم رهبری کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به وضعیت فرانسه و بروز اغتشاش و ناآرامی در آن  گفت: دشمنان ایران اسلامی دنبال ایجاد مشکل و ناآرامی در کشور بودند اما خود به این مشکلات گرفتار شده‌اند.

کد خبر 361343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.