وحدت داخلی مهم ترین نیاز کشور برای مقابله با دشمن است

نطنز- امام جمعه موقت نطنز گفت: وحدت داخلی مهم ترین نیاز کشور برای مقابله با دشمن بیرونی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام  سیدروح الله مرتضوی  در خطبه های نماز جمعه امروز نطنز به ۲۷ آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت داخلی مهم ترین نیاز کشور برای مقابله با دشمن بیرونی است.

امام جمعه موقت نطنز گفت: دشمن در طول این چهل سال سعی کرده، تا مردم را از نظام ناامید سازد، اما امروز خودش ناامید شده است.

وی تلاش های دشمنان به ویژه انگلیس برای ایجاد تفرقه میان حوزه و دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: پرورش افرادی وابسته و تزریق آن ها و تفکرات منحطشان به حوزه و دانشگاه و استفاده ابزاری از این دو مرکز، همواره از جمله توطئه های دشمنان بوده است و همواره بزرگ ترین ضربه ها را نیز از همین عالم نماهای وابسته و دانشگاهیان غرب زده و لیبرال مسلکان خورده ایم.

وی همچنین با اشاره به برخی ریزش های ۴۰ سال انقلاب اسلامی، گفت: رویش ها بیش از ریزش ها است، ایران رتبه اول تولید علم، شکست انحصار فناوری نانو، ساخت داروهایی در حوزه زیست فناوری برای درمان سرطان، خودکفایی در بسیاری از تجهیزات نظامی علی رغم تحریم های اقتصادی و سیاسی شدید و استقلال کامل سیاسی بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این سال ها است.

مرتضوی افزود : رویش ها بر ریزش ها غلبه داشته است، اما برخی روشنفکرنماها همچنان چشم به غرب دارند و نمی خواهند لباس وابستگی را از تن بیرون آورند.

وی با بیان این که فرانسه که در مدیریت ناآرامی های خود درمانده، در حال دخالت در امور داخلی ایران است، گفت: حامیان غرب گرا بدانند، که دل بستن به اروپا به عنوان قاره ای که بیشتر زرد است، تا سبز، چیزی جز خوش خیالی نیست، اروپا در حال تبدیل شدن به منطقه ای غیرپایدار است و این امر به دلیل زیاد شدن فاصله طبقاتی فقیر و غنی است.

کد خبر 361342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.