حق قانونی مردم است که مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند

نطنز- نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند از نزدیک معضلات و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

مرتضی صفاری نطنزی صبح امروز پنج شنبه در حاشیه دیدار مردمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با بیان اینکه ملاقات عمومی با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع برگزار شد گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند از نزدیک معضلات و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

صفاری با اشاره به اینکه به درخواست های مراجعان در زمینه های گوناگون در این دیدارها رسیدگی می شود افزود: مردم نطنز و بادرود می توانند با حضور در این برنامه ها مسائل و مشکلات خود را مطرح و توسط نماینده منطقه خود پیگیری کنند.

وی دیدارهای چهره به چهره مردم با مسئولان را یک سنت حسنه و حرکتی ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: عمده ترین مشکلات مطرح شده مردم در این دیدار، موضوع اشتغال، مشکلات روستاها و موضوعات اداری است که مطرح می شود.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست های مراجعه کنندگان در این دیدار بررسی و برای پیگیری و رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شد.

کد خبر 361309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.