۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
گذری در جلفای اصفهان

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه گذری در جلفای اصفهان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای شهروندان اصفهانی برگزار می‌‎شود.

علیرضا مساح در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در آستانه فرارسیدن سال نو میلادی و با توجه به وجود جاذبه‌های کمتر دیده شده در منطقه جلفا، اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تورهای نیم روزه برای عصر روز پنجشنبه و صبح جمعه هفته جاری برگزار می‌کند.

وی افزود: در این تور، بازدید از آرامستان ارامنه اصفهان انجام می‌شود، آرامستانی که علاوه بر اینکه ارامنه در آن مدفون شده‌اند، خارجی‌های مقیم اصفهان که انسان‌های بسیار موثر و مشهور زمان خود بودند نیز آرمیده‌اند.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: مرحله دوم بازدید از کلیسای «بیت لحم» یکی از آثار بسیار زیبای معماری شهر اصفهان از دوران صفویه است و مورد سوم حمام «رمانوس» از جاذبه های تاریخی منطقه جلفا است.

به گزارش ایمنا، تور گذری در جلفای اصفهان روز پنجشنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۳:۳۰ بعد ازظهر و روز جمعه ۲۳ آذر ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود، محل حرکت تور نیز خیابان نظر میانی، ابتدای خیابان توحید خواهد بود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره های ۳۲۲۲۴۹۹۴، ۳۲۲۲۱۹۹۷، ۳۲۲۱۳۲۰۱ و ۳۲۲۲۳۳۶۳ داخلی (۵) واحد گردشگری تماس بگیرند.

اصفهان در شب/ پیاده‌روی شبانه

مساح خاطرنشان کرد: ویژه برنامه پیاده روی شبانه با عنوان «اصفهان در شب» نیز با همکاری موزه عصارخانه شاهی در معبر پیاده روی محور چهارباغ عباسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارباغ عباسی که با همت شهرداری اصفهان به یک محور پیاده رو تبدیل شده ، گفت: در راستای استفاده شهروندان از این فضا ویژه برنامه پیاده‌روی شبانه با عنوان «اصفهان در شب» برنامه‌ریزی شد که در این برنامه، افراد با فرهنگ چهارباغ آشنا می‌شوند، زیرا در چهارباغ اصفهان حضور تماشاخانه‌های قدیمی را داشتیم و در حال حاضر سینماها در این محور قرار دارد، همچنین شهروندان و گردشگران در این محور می توانند با معماری و شهرسازی به لحاظ وجود انواع ساخت و سازهای تجاری آشنا شوند.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد پیاده روی شبانه با شماره تلفن‌های ۳۲۲۴۰۵۰۹ و ۳۲۲۲۳۳۶ ، داخلی ۱۰۳ تماس بگیرند.

کد خبر 361169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.