نابسامانی های سطح شهر با اجرای مدیریت یکپارچه شهری رفع می‌شود

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت : رفع نابسامانی‌های سطح شهر، کاهش هزینه‌ها و پرهیز از موازی کاری از مزایای مدیریت یکپارچه شهری است.

به گزارش ایمنا، عباس محمد صالحی اهمیت مدیریت یکپارچه شهری را نه تنها برای شوراهای اسلامی بلکه برای دولت هم حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: این مدیریت دولت را چابک تر و سبک تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از وظایفی که برای شهرداری ها است دولت خودش سرپرستی آن ها را بر عهده گرفته است گفت: در صورتی که این ادارات وابسته به شهرداری ها باشند و تحت یک مدیریت قرار بگیرند هماهنگی بیشتری بین آنها وجود  خواهد داشت.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استانها تصریح کرد: در حال حاضر مجموعه های خدمات رسان هستند که شهرداری ها هیچ مدیریت و نظارتی روی آن ها ندارند. این درحالی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته این موضوعات مطرح نیست و تمام دستگاه های خدمات رسان به نوعی زیر مجموعه شهرداری فعالیت می کنند.

محمد صالحی ادامه داد: مدیریت یکپارچه شهری بسیاری از نابسامانی‌های سطح شهر را مرتفع خواهد کرد و همچنین کاهش هزینه‌ها و پرهیز از موازی کاری از دیگر مزایای مدیریت یکپارچه شهری است که هر چه سریعتر بایستی اجرایی شود.

کد خبر 361154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.