مرگ موتورسوار در حادثه تصادف بر روی پل‌های دفاع مقدس

دقایقی پیش راکب جوان موتورسیکلتی که بر خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی وارد بزرگراه شده بود، بر روی پل‌های دفاع مقدس در برخورد با یک‌دستگاه خودرو سواری جان خود را از دست داد، این حادثه هشداری به موتورسورسواران برای جدی‌تر گرفتن قانون است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز سه‌شنبه ساعت ۱۹- در ورودی خیابان شهید بهشتی از سمت پل فلزی، ایستگاه اتوبوس محل پارک خودروها شده و به همین دلیل اتوبوس در میانه خیابان مجبور به توقف شده که شرایط تردد برای سایر خودروها عبوری را سخت کرده است.

بر اساس اسن گزارش، حدفاصل پل فلزی تا پل ابوذر مشکلی در رفت و آمد خودروها وجود ندارد، ترافیک بلوار دانشگاه تا حدی زیاد شده که  به میدان آزادی کشیده شده است.

ورود به بزرگراه شهید خرازی از سمت پل وحید به سختی امکان‌پذیر است، جنوب به شمال این بزرگراه از سمت رمپ خیابان امام خمینی(ره) ترافیک سنگینی دارد.

تردد خودروها در مجموعه پل‌های دفاع مقدس نیز به کُندی در جریان است، در حالی که خیابان کمال اسماعیل حدفاصل میدان انقلاب تا پل فردوسی ترافیک سنگینی دارد، اما در مسیر برگشت این خیابان ترافیک روان است.

رفت و آمد خودروها در مسیر رفت و برگشت پل ابوذر مطلوب است، در خیابان توحید نیز مشکلی در تردد خودروها مشاهده نمی‌شود.

چهارراه‌های تختی و ابن سینا ترافیک آرامی را تجربه می‌کند، بر اساس آنچه دوبین نظارت تصویری نشان می‌دهد، در راستگرد خیابان بزرگمهر یک موتورسوار به صورت خلاف در حال حرکت است.

میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا ترافیک بسیار سنگینی دارد، در مسیر برگشت نیز همین شرایط وجود دارد، همچنین متأسفانه در سه‌شنبه‌ای که با عنوان «روز بدون خودرو» نامگذاری شده، شاهد شلوغی خیابان‌های مرکزی شهر هستیم.

کد خبر 361111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.