دنیا طلبی مردم را از زندگی واقعی دور کرده است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: دنیاطلبی مردم را از زندگی واقعی که سرشار از آسایش است دور کرده، پس باید برای کسب آسایش از این دنیا طلبی دست کشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام حسین رشیدیان در سومین اجلاس نماز این شهرستان با اشاره به اینکه انسان نیازمند آرامش روحی و جسمی است، اظهار کرد: ایجاد برخی از دغدغه‌های دنیایی در زندگی فردی مانع از تحقق این آرامش است.

وی افزود: دنیا طلبی مردم را از زندگی واقعی که سرشار از آسایش دور کرده پس باید برای کسب آسایش از این دنیا طلبی دست کشید و فرصت را برای زندگی واقعی و عبادت و بندگی فراهم کنیم.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه برای حضور مردم در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی باید جذابیت برنامه‌ها را افزایش داد، تصریح‌ کرد: باید توجه داشته باشیم که اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی متناسب با سنین افراد باشد.

وی ادامه داد: روحانیون و افراد صاحب نفوذ برای حضور هرچه بیشتر مردم به ویژه جوانان در مسجد و شرکت در نماز جماعت با منطق و با تسلط صحبت کنند تا اینکه همه اقشار جامعه به حضور در نماز تشویق شوند.

حجت الاسلام رشیدیان خاطرنشان کرد: اجلاس نماز فرصتی برای تشویق افراد فعال در این عرصه است تا از اقدامات آن‌ها در فعالیت‌های نماز و دیگر اقدامات فرهنگی الگوگیری شود.

کد خبر 361016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.