۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
قفل ترافیک در خیابان آبشار

به دلیل انجام عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای تعمیر شبکه لوله فاضلاب، مسیر شرق به غرب خیابان آبشار با قفل ترافیک رو به رو شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، دوشنبه ساعت ۱۸- در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروها است.

بر اساس این گزارش، از بزرگراه شهید صیاد شیرازی که وارد خیابان جی شوید، حوالی خیابان پروین تا میدان احمد آباد را در ترافیک سنگینی سپری خواهید کرد، اما در خیابان پروین ترافیک وجود ندارد و در خیابان لاهور نیز رفت و آمد خودروها به آرامی انجام می‌شود.

پارک دوبل در بیشتر خیابان‌های شهر به ویژه عبدالرزاق، حکیم نظامی، آمادگاه، هشت‌ بهشت غربی و شمس‌آبادی یک لاین از مسیر معابر را مسدود و باعث کندی رفت و آمد خودروها شده است.

حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) ترافیک روان در جریان است و رفت و آمد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود، خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است.

در خیابان دکتر بهشتی مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اما از پل شیری به سمت پل فلزی بار ترافیکی سنگین است، در مسیر خروجی بزرگراه شهید خرازی به سمت تقاطع صائب- مطهری تردد خودروها به کندی در حال انجام است.

مسیر جنوب به شمال خیابان توحید به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری ترافیک سنگینی دارد، مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه نیز یکی از معابر شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است.

کد خبر 361011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.