اصفهان دو درجه گرم‌تر می‌شود/ پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش کیفیت هوا در مرکز استان  پیش بینی می‌شود.

 فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا  اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو پایدار بر  روی آسمان استان است  که بر این اساس در اکثر نقاط آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی  با بیان اینکه از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با توجه به پایداری جوی  و سکون نسبی هوا در مناطق صنعتی و پر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان روند افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می‌شود، افزود: بر این اساس برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش کیفیت هوا در مرکز استان  پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۴ سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی گراد می‌رسد.

سیدان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی  چوپانان با دمای ۲۱  درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 360972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.