بازی پرسپولیس و سپاهان ترافیک خیابان های شهر را کاهش داد

با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان بیشتر معابر شهر اصفهان خلوت و رفت و آمد خودروها به آرامی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، یک‌شنبه ساعت ۱۹- تردد در بزرگراه شهید خرازی و خیابان علامه مجلسی امشب علیرغم روزهای اخیر راحت‌تر روان‌تر است.

بر اساس این گزارش، حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک نیمه سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

بلوار آیینه خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی و ادامه آن تا میدان خواجو مسیر خلوتی برای رفت و امد است، اما در خیابان‌های شمس آبادی و طالقانی رفت و آمد با ترافیک سنگین همراه است و مثل همیشه پارک دوبل خودروها باعث تشدید ترافیک شده است.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است.

خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروها است، همچنین مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) ترافیک روان در جریان است و رفت و آمد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود .

کد خبر 360910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.