تفکر داوطلبانه نیازمند بازاندیشی و سازمان‌بندی دوباره است

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تفکر داوطلبانه نیازمند بازاندیشی و سازمان‌بندی دوباره است تا جامعه را در پیشگیری و کاهش چالش‌های سخت کمک داده و با حضور همه جانبه داوطلبان بدون چشم داشت در شئونات جامعه اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در پنجاه و هشتیمن جلسه علنی شورای شهر اصفهان با قدردانی از مدیران شهری به دلیل افتتاح حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در روز پنج‌شنبه، اظهار کرد: این پروژه از جهات مختلف طرح عظیمی است که از جان مردم محافظت کرده، آلودگی هوا را کاهش داده و اجازه توسعه بی رویه شهر را نمی‌دهد.

وی افزود: این پروژه همچنین ورودی شهر را تنظیم، مباحث ترافیکی را کنترل، رفت و آمد را تصحیح و از اتلاف وقت مردم جلوگیری می‌کند و امید است در دوره پنجم شورای شهر شاهد پیشرفت قسمت عمده آن باشیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز داوطلب، تصریح کرد: باید روز داوطلب و اهمیت آن در مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته و سبب همکاری در پروژه‌ها و پویش‌ها در جهت توسعه محلی، شهری و ملی شود.

وی ادامه داد: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به هم‌نوع قابل تصور نیست زیرا حس مفید بودن و لذت بخش بودن را در فرد ایجاد کرده و جوامعی تاب‌آور را شکل می‌دهد.

زندآور با بیان اینکه امروزه جایگاه داوطلبان در زمینه گوناگون زندگی اجتماعی بیش از پیش شناخته می‌شود، خاطر نشان کرد: نیروهای داوطلب به وحدت، خدمات و چگونگی انجام آن پرداخته و می توانند به روح همدلی بیفزایند که نمونه آن آمادگی حضور مردم برای کمک‌رسانی در مناطق زلزله زده غرب کشور است.

وی تصریح کرد: تفکر داوطلبانه نیازمند بازاندیشی و سازمان‌بندی دوباره است تا جامعه را در پیشگیری و کاهش چالش‌های سخت کمک داده و با حضور همه جانبه داوطلبان بدون چشم داشت در شئونات جامعه اثرگذار باشد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: داوطلبان احیا کننده ارزش‌های پاک اجتماعی بوده و برداشتن گام ارزشمند و درخور در مدیریت شهری بدون خضور آنان میسر نخواهد.

کد خبر 360877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.