زمینه نشاط و شادی را در روستاها ایجاد کنیم

برخوار – مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: باید در روستاها زمینه شادی و نشاط را با برگزاری ورزش‌های بومی محلی فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، سعید انصاری در دومین گردهمایی مدیران شرکت تعاونی‌های دهیاری‌های استان اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی همراه با اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها نوعی خدمت به جامعه روستایی است و باید برای آن تلاش بیشتری کرد.

وی گفت: تعامل شرکت‌های تعاونی با دهیاران، بخشداران و ارائه عملکرد شفاف و کامل خدمت رسانی به مردم، نقش موثری در فراهم کردن زمینه بیشتر خدمت رسانی دارد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه باید در روستاها زمینه شادی و نشاط با برگزاری ورزش‌های بومی محلی را فراهم کرد، افزود: باید از انرژی جوانان روستایی در راستای توسعه روستاها استفاده کرد.

استان اصفهان ۳۰۰ خانه ورزش روستایی دارد

در ادامه این گردهمایی، مهدی اسدی، رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان ظرفیت و استعداد بسیار خوبی در ورزش‌های بومی محلی دارد به همین دلیل این استان تاکنون سه دوره میزبان المپیاد ملی ورزش‌های روستایی کشور بوده است.

وی افزود: استان اصفهان ۳۰۰ خانه ورزش روستایی دارد که از این تعداد ۹۵ خانه ورزشی در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان از برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دهیاری‌های استان اصفهان از ۱۵ دی‌ماه در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، استان اصفهان ۸۵۰ دهیاری مصوب با ۴۱ شرکت تعاونی دهیاری در ۲۴ شهرستان و ۴۸ بخش دارد.

کد خبر 360862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.