بی‌تدبیری، همبستگی مردم مرکز ایران را خدشه‌دار کرده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بی‌تدبیری و بلاتکلیفی در انجام امور باعث شده است که در منطقه مرکزی کشور همبستگی‌ها خدشه‌دار شود و این نگاه منفی که بین مردم به وجود آمده است خارج از سیاست‌های جمهوری اسلامی است .

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی  شهر با اشاره به استعفای نمایندگان استان  اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اقدام برای تامین حداقل آب آشامیدنی و سامانه اتتقال آب به فلات مرکزی و تخصیص ردیف بودجه برای آنها بود که متاسفاته دولت بدون هیچ دلیلی آن را حذف کرده است و ما خواستار این هستیم که به خواسته مردم احترام بگذارند.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تامین آب مورد نیاز زاینده رود و تامین آب اصفهان گفت: رییس‌ جمهور در دو سفر که به اصفهان داشت بر تامین آب اصفهان تاکید داشت و همچنین معاون اول وی در سفری که به اصفهان داشت اجرایی شدن تونل سوم کوهرنگ را خواستار شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: وضع زاینده رود و تامین آب اصفهان طی سال‌ها مورد غفلت قرار گرفته است و در حال حاضر شاهد پیامدهای دهشتناکی برای استان هستیم .

وی اضافه کرد: به جد می‌گویم اگر آب اصفهان تامین نشود و سامانه دوم راه‌اندازی نگردد، پدافند غیر عامل و اقدامات همه نمایندگان شورای شهر در همه ادوار و همچنین نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بی ثمر خواهد بود.

معین ادامه داد: بی تدبیری و بلاتکلیفی در انجام امور باعث شده است که در منطقه مرکزی کشور همبستگی‌ها خدشه دار شود و این نگاه منفی که بین مردم به وجود آمده است خارج از سیاست‌های جمهوری اسلامی است .

وی ابراز امیدواری کرد که خواسته مردم اصفهان که از سوی نمایندگان آن‌ها در مجلس شورای بیان شده است، شنیده شود تا شاهد افزایش امید در بین مردم سه استان کشور باشیم .

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شروع عملیات بخشی از حلقه حفاطتی شهر اصفهان گفت: اجرای این طرح در راستای حفظ محیط زیست الزامی است و طرحی است که اجرای آن نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه این منطقه از نظر ملزومات مقابله با آلودگی هوا دارای محرومیت‌های زیادی بوده است، تاکید کرد: این حرکت می‌تواند مشکلات این منطقه را حل کند؛ مدیریت شهری اصفهان وعده داده است که در مدت ۱۰ ماه آینده این طرح مورد بهره‌بردای قرار گیرد که امیدواریم سال آینده از این پروژه بهره برداری کنیم .

کد خبر 360833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.