۱۵ پروژه محرک توسعه در بودجه سال ۹۸ تعریف شد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان، تعداد ۱۵ پروژه محرک توسعه خواهیم داشت.

کوروش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای شهر اصفهان مصوب کرد که در بودجه سال آینده، مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان باید پروژه‌های محرک توسعه را در نظر گرفته، معرفی کنند.

وی افزود: تا قبل از این مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در دو بخش جاری و عمرانی درخواست بودجه می‌کردند که بودجه جاری برای مباحث پرسنلی و موارد مربوط به نگهداری شهر و بودجه عمرانی مربوط به خیابان‌سازی، بازگشایی گلوگاه‌ها، آزادسازی و ساخت معابر بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: تیرماه امسال شورای اسلامی شهر مصوب کرد که در بودجه ۹۸ باید مناطق ۱۵ گانه پروژه‌های محرک توسعه تعریف و بودجه مورد نیاز آن را به شورای شهر ارائه کند، همچنین شورای شهر معاونت شهرسازی را ملکف کرد که برای مدیران مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان دوره آموزشی و مشاوره برای پروژه های محرک توسعه برگزار کند.

وی با بیان اینکه پروژه های محرک توسعه آن دسته از پروژه‌هایی هستند که با اجرای آن برندی برای محله تعریف می‌شود، تصریح کرد: به واسطه اجرای پروژه‌های محرک توسعه، بخش خصوصی شروع به سرمایه گذاری در آن منطقه می‌کند و همانند «دومینو» جذب سرمایه گذار از جنس تجاری، گردشگری یا فرهنگی برای توسعه منطقه آغاز میشود.

کد خبر 360825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.