پزشکی قانونی آزار جنسی دانش‌آموزان اصفهانی را تایید نکرد

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: پزشکی قانونی آزار جنسی دانش آموزان مدرسه ناحیه چهار اصفهان را تایید نکرده است.

به گزارش ایمنا، علی اصفهانی در مورد آخرین وضعیت پرونده تجاوز به دانش آموزان مدرسه ناحیه چهار اصفهان اظهار کرد: چهار کودکی که والدین آنها ادعای کودک آزاری و آزار جنسی را داشتند، به پزشکی قانونی معرفی شده‌اند ولی حسب گواهی پزشکی قانونی، نشانه‌ای دال بر انجام عمل جنسی وجود ندارد و پرونده فعلا در حد کودک آزاری و تهدید دانش آموزان مطرح است.

وی با بیان اینکه متهم تاکنون هیچ یک از موارد اتهام را نپذیرفته است، گفت: وی مدعی است این اتهامات تهمت است و این ماجرا به خاطر اختلافش با مادر یکی از دانش آموزان مطرح شده است. واقعیت امر این است که شواهد نشان می‌دهد چنین اختلافاتی وجود داشته است. ولی ما در حال بررسی موضوع هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: با توجه به گنجایش یک هفته‌ای حافظه دوربین‌های مداربسته، دستور ریکاوری فیلم‌ها نیز داده شده که در صورت وجود موارد آن نیز بررسی خواهد شد.

به گفته اصفهانی، در گوشی متهم نیز هیچ فیلم مستهجنی یافت نشده، ولی تحقیقات و بررسی در این زمینه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ادعای دانش آموزان نیز موارد ضد و نقیض زیاد است گفت: با توجه این موضوع، نمی توان به صورت متقن نظر داد و باید بررسی‌های بیشتر صورت گیرد.

به گفته دادستان اصفهان اگرچه موضوع قصور و اهمال مدیر مدرسه قابل انکار نیست، ولی تاکنون مدرکی دال بر ارتباط مدیر مدرسه با متهم و معاونت در اتهامات مذکور احراز نشده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 360814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.