سفرهای درون شهری خود را مدیریت کنید

هم اکنون ترافیک در بسیاری از معابر شهر بسیار سنگین است، از این رو به شهروندان توصیه می‌شود ضمن مدیریت سفرهای روزانه درون شهری، تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و مترو استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، ‌شنبه ساعت ۱۹- مسیر شمال به جنوب بزرگراه خرازی به ویژه در حوالی رمپ‌های خروجی تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، اما در روگذر خیابان امام خمینی(ره)  مسیر حرکت به سمت میدان جمهوری اسلامی ترافیک روان است.

بر اساس این گزارش، اطراف میدان آزادی به ویژه مسیر ورود به خیابان‌های دانشگاه و سعادت‌آباد ترافیک بسیار سنگینی دارد.

مسیر روبه روی ترمینال کاوه از شمال به جنوب و برگشت این محور ترافیک سرسام‌آوری دارد، مشابه این وضعیت در خیابان جی حدفاصل بزرگراه شهیدصیاد شیرازی تا میدان احمد آباد مشاهده می شود.

میدان انقلاب مسیر حرکت به سمت خیابان کمال اسماعیل در هر دو مسیر رفت و آمد  خودروها ترافیک سنگینی وجود دارد، اما از سمت میدان انقلاب به سمت خیابان شمس‌آبادی ترافیک روان است.

پایانه صفه به سمت پل های دفاع مقدس و روبروی پایانه کاوه تردد خودروها به کندی انجام می‌شود، اما از سمت پل‌های غدیر به سمت چهارراه آبشار ترافیکی چندانی دیده نمی‌شود.

در خیابان میر مسیر حرکت به سمت خیابان مصلی به دلیل انجام اقدامات عمرانی در طول مسیر خیابان ترافیک سنگینی ایجاد شده که تا میدان فیض نیز ادامه پیدا کرده است.

تردد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا به سختی امکان‌پذیر است، خیابان جی حدفاصل خیابان همدانیان تا چهارراه پروین اعتصامی مسیر شلوغی است.

در خیابان چهارباغ بالا در محدوده بیمارستان شریعتی تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، البته ترافیک در بسیاری از معابر شهر بسیار سنگین است، از این رو به شهروندان توصیه می‌شود ضمن مدیریت سفرهای روزانه درون شهری، تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و مترو استفاده کنند.

کد خبر 360810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.