دود توقف بی.آر.تی به چشم همه مردم می‌رود

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز توسعه خط بی.آر.تی به هر دلیل که متوقف‌شده دود آن به چشم همه می‌رود زیرا اگر برای ترافیک شهر چاره‌اندیشی نکنیم، آلودگی هوا و ترافیک برای مردم مشکلات جدی ایجاد می‌کند.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا موحدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با توسعه خطوط بی.آر.تی در مشهد اظهار کرد: خطوط بی.آر.تی مشهد مصوبه شورای عالی ترافیک کشور را دارد و باید اجرا شود از طرفی ازلحاظ قیمتی قابل قیاس با احداث خطوط قطار شهری نیست اما می‌تواند مسافر زیادی را جابه‌جا کند.

وی افزود: با شرایط فعلی و افزایش نرخ ارز هر کیلومتر قطار شهری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و این در حالی است که کل عوارض دریافتی شهرداری در طی یک سال ۳۵۰ میلیارد تومان است و احداث یک کیلومتر بی.آر.تی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه دارد.

موحدی‌زاده اضافه کرد: البته خطوط بی.آر.تی ممکن است چون عرض معابر ما استاندارد نیست، برای کسبه مشکلاتی ایجاد کند و ما نیز نمی‌خواهیم به منافع مردم عادی ضربه‌ای وارد شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امروز این طرح به هر دلیل که متوقف‌شده دود آن به چشم همه می‌رود زیرا اگر برای ترافیک شهر چاره‌اندیشی نکنیم، آلودگی هوا و ترافیک برای مردم مشکلات جدی ایجاد می‌کند و درمجموع معتقدیم در گسترش خطوط بی.آر.تی باید مردم را با آگاهی سازی قانع کنیم.

کد خبر 360801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.