بروکراسی اداری علت دریافت نکردن بودجه قطار شهری

مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت بروکراسی اداری را علت دریافت نکردن بودجه قطار شهری دانست و گفت: پروژه تراموا یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری رشت بوده است و شبانه‌روز در تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان دولت کنونی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایمنا، محمد محبتی با اشاره به روند اجرای پروژه قطار شهری (تراموا) در رشت، اظهار کرد: پروژه تراموا یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری رشت بوده است و شبانه‌روز در تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان دولت کنونی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به مصاحبه کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعلل شهرداری و شورای اسلامی برای دریافت بودجه قطار شهری، خاطرنشان کرد: شهرداری رشت برای دریافت بودجه تصویب شده، با ارائه شماره حساب مورد نظر از وزارت اقتصاد و دارایی درخواست نموده است و اداره‌کل اقتصاد و امور دارایی استان گیلان مستندات مربوط به دریافت شماره حساب را از شهرداری رشت، سایر دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان جمع‌آوری و به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال کرده است که با ایرادات گرفته شده از سوی وزارت‌خانه این مستندات برگشت خورده است.

محبتی افزود: شورای اسلامی و شهرداری رشت با پیگیری توسط نمایندگان شهرستان رشت در خانه ملت، هفته گذشته مستندات مربوط به دریافت شماره حساب از خرانه کشور را به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال و نامه مربوطه نیز به بانک مرکزی ارسال شده است.

مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت تأکید کرد: علت تأخیر در دریافت بودجه پروژه قطار شهری مربوط به فقدان شماره حساب بانک مرکزی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین بانک مرکزی است و شهرداری و شورای اسلامی رشت هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نداده است.

کد خبر 360795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.