معرفی اعضای هیئت داوران جشنواره قصه‌گویی

مهتاب کرامتی، رسول صدرعاملی، احترام برومند، لیلی رشیدی، منصور ظابطیان، علی خانجانی، بهرام شاه محمدلو، منوچهر شاهسواری، شرمین نادری و هوشنگ مرادی کرمانی داوران بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی شدند.

به گزارش ایمنا، طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس جشنواره بیست و یکم، داوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی معرفی شدند.

این جشنواره در بخش مسابقه ملی شاملمادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، زنان و مردان و دختران و پسران، بخش بین الملل متشکل از قصه گویان داخلی و خارجی، قصه ٩٠ ثانیه با موضوع "قصه زندگی من" به صورت آزاد و در نهایت بخش علمی برگزار می‌شود که به ترتیب داوران هر بخش عبارتند از :

هیئت داوران بخش ملی: هوشنگ مرادی کرمانی، احترام برومند،  منصور ضابطیان، علی خانجانی و لیلی رشیدی

 بخش بین الملل: مهتاب کرامتی، منصور ضابطیان و کاسبر سورنسن از دانمارک

 بخش ٩٠ ثانیه: رسول صدرعاملی، مهتاب کرامتی، بهرام شاه‌محمدلو، منوچهر شاهسواری و شرمین نادری

 در این دوره از جشنواره، بیش از ۱۰ هزار و ۴۷۰ اثر داخلی و ۱۸۰ اثر خارجی به بخش بین الملل و ملی ارسال شد.  فرایند جشنواره قصه‌گویی با برگزاری جشن‌های قصه‌گویی در  مراکز مختلف کانون پرورش فکری در سراسر کشور آغاز شد و نهایتا نفرات برتر پس از شرکت در جشنواره‌های استانی (٣١جشنواره) و سپس جشنواره‌های منطقه ای(٥ منطقه کشور) شناخته شدند.

مرحله پایانی جشنواره امسال با حضور قصه‌گویان ایرانی و خارجی ٢٦ تا ٢٩ آذرماه در تهران خیابان حجاب مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری هنر ایران

کد خبر 360791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.