۸ مجروح و فوتی در حوادث رانندگی شب گذشته

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در اتوبان اقارب پرست ورودی صفه و واژگونی لندکروز در جاده سمیرم- شهرضا هشت مجروح و فوتی داشت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت اخیر استان اصفهان، اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۰ و ۳۴ تصادف زنجیره‌ای پراید، سمند و پژو ۴۰۵ در اتوبان اقارب پرست ورودی کوه صفه اتفاق افتاد و دوکد نیروهای امدادی اورژانس سه نفر مصدوم این حادثه را به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل کردند.

 وی از وقوع حادثه رانندگی دیگری در جاده سمیرم خبر داد و گفت: این تصادف شامگاه دیشب در جاده سمیرم به شهرضا محدوده گردنه خروس گلو در اثر واژگونی لندکروز رخ داد.

 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پزشکی اصفهان تاکید کرد: در این تصادف رانندگی یک زن ۲۷ ساله و یک مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر مجروح شدند.

عابدی با بیان اینکه  دو کد اعزامی نیرهای امدادی اورژانس و یک کد نیروهای هلال احمر اصفهان مصدومان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند، افزود: نیروهای امدادی مجروحان  این تصادف رانندگی را که دو زن و یک دختر ۱۰ ساله بودند را بعد از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان امیرالمونین شهرضا منتقل کردند.

مسمومیت با گاز  co در خمینی شهر و نجف‌آباد

وی با اشاره به وقوع حادثه مسمومیت با گاز  co در شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: این حادثه مسمومیت در اثر نشست گاز منواکسید کربن به علت استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق در خمینی شهر محدوه ادریان اتفاق افتاد و نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی مصدوم این حادثه را یک خانم ۴۴ ساله بود را برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر منتقل کردند.

عابدی با بیان اینکه شامگاه گذشته یک حادثه مسمومیت دیگر در محدوه شهرستان نجف آباد اصفهان رخ داد، اظهار کرد: این حادثه در اثر نشست گاز منواکسید کربن و استفاده از آتش برای گرم کردن اتاق در باغی در ویلا شهر نجف آباد اتفاق افتاد که دو نفر زن و یک پسر ۱۲ ساله دچار مسمومیت شدند و به وسیله نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی برای درمان نهایی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پزشکی اصفهان  با اشاره به آمار فعالیت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان در روز گذشته، تاکید کرد: تعداد کل تماس با این مرکز دو هزار و ۷۶۵ مورد و تعداد کل ماموریت ها ۴۲۸ مورد و آمار تصادفات شهری ۸۵ مورد و تعداد تصادفات جاده ای استان ۲۲ مورد گزارش شده است.

کد خبر 360741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.