تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید اردستانی در کوتاه‌ترین زمان بهره برداری می‌شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی طلیعه‌ای برای پروژه‌های این دوره مدیریت شهری اصفهان است.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی که به نوعی مناطق ۱۴ و ۱۰ را به هم وصل و به منطقه هفت ارتباط پیدا می‌کند، بسیار حائز اهمیت است، از این رو باید گفت کار بزرگی در شهراصفهان رقم خورده است.

وی افزود: در شرایط فعلی با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، انجام این پروژه کار شجاعانه‌ای است و باید به این دلیل به تمام دست اندرکاران و مردم تبریک بگوییم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  با بیان اینکه مدیران شهری عزم خود را جزم کرده‌اند تا تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث و در اختیار شهروندان قرار دهند، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه طلیعه‌ای برای پروژه‌های این دوره مدیریت شهری باشد.

وی افزود: باید بررسی اجرای هر پروژه هماهنگی‌های درون بخشی و برون بخشی آن به گونه ای انجام شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد، نه اینکه پس از آغاز عملیات اجرایی به تأسیسات شهری، آزادسازی، طراحی و ... برخورد کنیم.

نصراصفهانی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی می‌تواند به یک پروژه «آدرس دِه» در شهر اصفهان تبدیل شود، اظهار کرد: پروژه آدرس‌دِه به این معنا است هر پروژه‌ای را که خواستیم اجرا کنیم بگوییم مانند تقاطع در بزرگراه شهید اردستانی در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب اجرا شود.

وی گفت: قرار است به زودی نامی مناسب برای تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی انتخاب شود تا در مکاتباتی که در ارتباط با این پروژه انجام می‌شود، از نام پروژه استفاده شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  در خصوص تامین اعتبار اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، گفت: زمان آغاز اجرای پروژه بسیار مناسب است زیرا بخشی از آن در قالب اعتبارات سال ۹۷ انجام و بخش دوم آن با توجه به نیازی که دارد، بودجه لازم در اعتبارات سال ۹۸ لحاظ خواهد شد.

کد خبر 360736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.