۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کوهستان صفه پاکسازی می شود

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: ویژه برنامه پاکسازی کوهستان صفه و برگزاری مسابقه عکاسی با هدف توسعه گردشگری، معرفی جاذبه‌های تفریحی صفه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست کوهستان برگزار می‌شود.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: هدف از برگزاری این برنامه که با همکاری هیئت کوهنوردی برگزار می‌شود، ترویج و اشاعه فرهنگ حفظ محیط کوهستان، بالابردن سطح علمی کوهنوردان در زمینه محیط زیست و ایجاد علاقه و انگیزه در بین کوهنوردان در راستای حفظ محیط زیست کوهستان است.

وی با اشاره به محورهای برنامه تصریح کرد: کوه صفه، حفظ و پاکسازی محیط زیست کوهستان، حفظ زیست‌گاه گونه‌های گیاهی و جانوری و معرفی کوه صفه به عنوان بزرگ‌ترین گردشگاه ورزشی از محورهای این برنامه است.

 مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در خصوص نحوه شرکت در برنامه و ارسال عکس، افزود: برای شرکت در این برنامه باید یک قطعه عکس به آی‌دی SepahanTouriism@ ارسال شود تا پس از بارگزاری عکس از طرف دبیر اجرایی برنامه در پیج ینستاگرام SepahanTourismco@، دو عکسی که بیشترین لایک را داشته باشند، به عنوان عکس‌های برگزیده اول و دوم انتخاب شود؛ جوایز این مسابقه تسهیلات ویژه استفاده از مجموعه‌های تحت مدیریت شرکت توسعه گردشگری خواهد بود.

به گزارش ایمنا، اعلام فراخوان برنامه عکاسی۲۰ آذرماه سال‌جاری ساعت ۱۵ خواهد بود، مهلت ارسال عکس تا روز جمعه ۲۳ آذرماه است و  نتایج آن ۲۹ آذرماه سال‌جاری اعلام می‌شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۴۸۹۸۳۲۷ دبیر اجرایی برنامه تماس بگیرند.

کد خبر 360731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.