امسال متفاوت شده‌ایم/با سیستم جدید نتیجه گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با توجه به اینکه امسال سیستم جدیدی را برای بازی بچه‌ها در نظر گرفته‌ام، ترجیح دادم نفرات اصلی‌ را در نخستین بازی فصل به کار بگیرم تا اطمینان پیدا کنم که از این سیستم در یک بازی رسمی می توان استفاده کرد و نتیجه گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، روز جمعه -۱۶ آذر ماه- در حالی به پایان رسید که تیم سپاهان موفق شد در ورزشگاه صفائیه با نتیجه ۹ بر صفر آذرخش تهران را از پیش رو بردارد و با اقتدار بازی اول را پشت سر بگذارد.

سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این پیروزی اظهار کرد: در نیمه اول با سیستم ثابتی که برای تیممان در نظر گرفتیم ، بازی کردیم و توانستیم ۷ گل را به ثمر برسانیم، نیمه دوم سیستم را تغییر دادم و با روش دیگری کار کردیم که موفق شدیم ۲ گل دیگر را هم وارد دروازه حریف کنیم.

وی افزود: به خاطر همین تغییر سیستم در نیمه دوم و همچنین سوت‌های مکرر داور که مجبور بود بازی را نگه دارد سرعت بازی ما گرفته می شد چرا که بازیکنان آذرخش مدام روی زمین می‌افتادند و همین باعث می‌شد تا بازی به کندی پیش رود. این اتفاقات یک مقدار روی کار بچه‌هایمان تأثیر گذاشت و آن‌طور که باید در این نیمه عمل نکردند ولی در نیمه اول کارهای تاکتیکی و هر آنچه را که انتظار داشتیم به خوبی در زمین پیاده کردند و خیلی خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: آذرخش نسبت به سال گذشته تیم جوان‌تری شده، بسیار برای این تیم احترام قائل هستیم، آن‌ها هم در حد خودشان تلاش کردند و من به این تیم خسته نباشید می‌گویم هر چند که از قبل حدس می‌زدیم بازی، بازی راحتی باشد.

شهبازی تاکید کرد: با توجه به بازیکنانی که امسال در اختیار داریم سیستمی را برای بازی‌ در نظر گرفتم که نسبت به سال‌های قبل متفاوت است و نظر به اینکه این مسابقه نخستین بازی ما در این فصل محسوب می‌شد ترجیح دادم نفرات اصلی‌ام را وارد زمین کنم تا ببینم در یک بازی رسمی می‌توانیم از این سیستم یک استفاده خوب داشته باشیم و نتیجه بگیریم یه نه. بازی پیش که رفت و عملکرد بچه‌ها را در نیمه اول با همین سیستم دیدم، تصمیم گرفتم برای نیمه دوم یک‌سری تغییرات را هم ایجاد کنم که در نهایت توانستیم موفق شویم و یک نتیجه خوب بگیریم.

کد خبر 360728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.