صادقی: لیگ هندبال کیفیت ندارد

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: بازی های لیگ امسال کیفیت لازم را ندارد، زمانی که بازی دو تیم را می بینیم اصلا هندبال نیست. کل لیگ بی کیفیت است و اگر بخواهیم هندبال رشد کند باید وضعیت بازی ها از این حالت درآید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر هندبال با برتری ۱۹ بر ۱۸ تیم ذوب آهن مقابل نفت و گاز گچساران دنبال شد. این بازی به دلیل همسایگی دو تیم در قعر جدول از حساسیت بالایی برخورد بود. سرمربی تیم هندبال ذوب آهن پس از این دیدار به خبرنگار ایمنا گفت: بازی بین دو تیمی که آخر جدول هستند، اکثر بازی ها را با باخت پشت سرگذاشتند و هر دو تیم به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول هستند خیلی سخت است.

کیوان صادقی با اشاره به بازی معوقه ذوب آهن مقابل تیم هیئت هندبال نجف آباد خاطر نشان کرد: پس از این بازی از پایین جدول به بالا آمدیم و در صورت کسب امتیاز در بازی معوقه مقابل تیم نجف آباد شرایط تیم خیلی تفاوت خواهد کرد و حتی می توانیم با مس کرمان رقابت داشته باشیم. 

 وی کیفیت بازی های لیگ را نامناسب دانست و تاکید کرد :بازی های لیگ کیفیت لازم را ندارد، زمانی که بازی دو تیم را می بینیم اصلا هندبال نیست. کل لیگ بی کیفیت است، اما اگر بخواهیم هندبال رشد کند باید وضعیت بازی ها از این حالت درآید. امیدوارم در آینده به جوانان میدان داده شود و وضعیت بهتر شود اما با این شرایط بهبود اوضاع امکان پذیر نیست.

کد خبر 360727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.