حلقه حفاظتی؛ اَبَر پروژه‌ای به نفع شهر و شهروندان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: با توجه به اشباع‌شدن رینگ سوم شهر اصفهان از وجود خودروها، حلقه حفاظتی اَبَر پروژه‌ای به نفع شهر و شهروندان است.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد آیین آغاز عملیات اجرایی حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی بودیم، پروژه‌ای که کمک ویژه‌ای به رفع مباحث ترافیکی به خصوص تردد خودروهای سنگین در شهر می‌کند.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری، احداث رینگ در مناطق ۱۵، ۱۴، ۱۰ و چهار شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته است تا ترافیک شرق اصفهان روان‌تر باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان شهرک‌هایی قرار دارد که گاهی دسترسی به آنها منجر به تصادف می‌شد، اما با احداث این پروژه و بهره‌برداری از آن شاهد کاهش خسارات و تصادفات خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: رینگ سوم شهر اصفهان آغاز و پایان هر روز از وجود خودروها اشباع می‌شود و شهروندان برای رسیدن به مقصد با اتلاف وقت مواجه هستند که با احداث این حلقه حفاظتی ضمن کاهش سوخت، آلودگی هوا و اتلاف وقت، دسترسی شمال به جنوب کلانشهر اصفهان مدیریت خواهد شد.

حسینی‌نیا گفت: حلقه حفاظتی از پروژه‌های مهم شهرداری در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است که به منظور حفاظت از حریم شهر و اراضی کشاورزی، جلوگیری از توسعه ناموزون شهر همچنین تکمیل حلقه‌های ترافیکی اصفهان احداث می‌شود.

کد خبر 360724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.