پیروزی شیرین ذوب آهن در دقیقه پایانی

تیم هندبال ذوب‌آهن توانست در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ نفت‌وگاز گچساران را مغلوب کند و دومین پیروزی خود در لیگ را جشن بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته هشتم لیگ برتر هندبال کشور امروز -۱۶ آذر- ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت میزبان نفت و گاز گچساران بود. ذوب‌آهن پیش از این دیدار با ۲ امتیاز از پنج بازی در جایگاه هفتم جدول و نفت و گاز با ۳ امتیاز از شش بازی در جایگاه ششم جدول قرار داشت که از همین رو این بازی از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار بود.

در ادامه شرح این دیدار را می خوانید:

اسامی بازیکنان ذوب‌آهن:

مهدی خدارحمی، مهدی شریفی‌نژادیان، رحیم هوش‌زاده، جهانبخش شیبانی، سامان صادقی، فرهاد شفیعی، احمدرضا سرپوشی، علی صادقیان، مسلم علی‌زلفی، علی خدارحمی، علی مانیان، علیرضا کاظمی، حسین رحمتی، میلاد حمیدی‌فر و امید مظلومی

سرمربی: کیوان صادقی

اسامی بازیکنان نفت و گاز گچساران:

میلاد قلندری، ابوالفضل رضازاده، ایمان یارپناهی، یاسین رحیمی، محمد اسیری، عارف بهایی‌زاده، متین مرادی، سعید شاه‌ویسی، مهدی اله‌یاری، بهنام گلابی، میثاق زارعی، علی رضاخالویی، علی کوهزاد و مجید قاسمی

سرمربی: مهدی آزاد منجیری

گزارش بازی:

نیمه نخست (ذوب‌آهن اصفهان ۱۰ - ۹ نفت و گاز گچساران):

در ابتدای بازی این تیم نفت و گاز بود که با یک حمله توفانی توانست به گل برسد، اما ذوب‌آهن پس از دریافت این گل با یک واکنش مناسب توانست سه گل به تیم حریف بزند. پس از این گچسارانی‌ها که بر بازی سوار شده بودند، پس از به تساوی کشیدن بازی، برتری یک گله‌ای بدست آوردند. 

از اواسط نیمه اول بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند به‌ طوری که هر گل از دوتیم با واکنش تیم حریف همراه بود. اما در اواخر این نیمه تیم ذوب‌آهن توانست گل آخر این نیمه را به ثمر برساند و با برتری ۱۰ بر ۹ به رختکن برود.

نیمه دوم (ذوب‌آهن اصفهان ۱۹ – ۱۸ نفت و گاز گچساران):

در این نیمه بازی از سرعت بالایی برخوردار بود و دو تیم حملات پرتعداد و پیاپی داشتند. زرد و سیاه پوشان گچسارانی که برای جبران نتیجه پا به این نیمه گذاشته بودند با حملات پی‌درپی خود توانستند بازی را به تساوی بکشند و در سوی دیگر ذوب‌آهن با ضد حملات برق‌آسا پاسخ گل‌های نفت را می‌داد. 

بازی در اواسط نیمه دوم به اوج زیبایی رسید، دو تیم در جنگی تمام عیار برای حفظ نتیجه بودند و هرآنچه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند ضمن اینکه دروازه‌بانان دو تیم نیز با واکنش‌های خود نقش فراوانی در این زیبایی ایفا کردند.

بازی تا دقایق پایانی با نتیجه برابر دنبال می‌شد اما تیم ذوب‌آهن درحالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود گل نوزدهم را وارد دروازه نفت و گاز کرد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

تیم هندبال ذوب‌آهن پس از این پیروزی حیاتی با چهار امتیاز یک پله در جدول بالا آمد تا خود را از قعر نشینان لیگ جدا کند.

شاگردان کیوان صادقی در هفته آینده و در یک بازی حساس باید به مصاف تیم رده دومی زاگرس اسلام شهر برود.

ضمن اینکه روز گذشته -پنجشنبه ۱۵ آذر ماه- تیم هندبال سپاهان موفق شد در یک دیدار کاملا برتر و با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ مس کرمان را در خانه این تیم شکست دهد.

کد خبر 360707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.