دانشجو باید اهل فکر، دین و سیاست باشد

سمیرم- امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: عاملان حمله تروریستی اخیر منتظر پاسخ جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان سمیرم با اشاره به حمله تروریستی اخیر در کشور تصریح کرد: دشمنان بدانند نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران هرچه زودتر این افراد را تنبیه خواهد کرد.

دهقانی با اشاره به هلاکت رسیدن تروریست‌هایی که این عمل خبیثانه را انجام دادند، متذکر شد: عربستان بداند صبر جمهوری اسلامی حدی دارد و پاسخی از جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سمیرم با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو افزود: با همت دانشجویان می توانیم استکبار و استعمار را از بین ببریم.

وی همچنین با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا و اسرائیل با جمهوری اسلامی عنوان کرد: این کشورها در سال ۱۳۳۲ با آگاهی و بصیرت دانشجویان رو به رو شدند که در این راه تعدادی از دانشجویان دانشگاه ها به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه شهرستان سمیرم گفت: دانشجو باید اهل فکر دین و سیاست باشد، اما اجازه ندهد تا سیاستبازان از آنها به عنوان سکو برای رسیدن به خواسته های خود استفاده کنند.

دهقانی با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین اجلاس نماز خاطرنشان کرد: توجه به نماز با شیوه های اثرگذار از وظایف همه به ویژه فرهنگیان و آموزش و پرورش است.

امام جمعه شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: کسی که ‌به برنامه‌های الهی توجه داشته باشد و وظیفه‌شناسی الهی را هدف زندگی خود قرار دهد خدمت به خلق را نیز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 360694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.